domingo, septiembre 7

Patint com un gos !


Aquesta és la frase que potser millor resumeix la meva cursa de d’avui, la de la primera edició de La Cursa del Barça.

Prop de 3.200 corredors l’han acabat, en un matí calorós, “bochornoso” i humit com pocs. Per acabar d’adobar-ho, tres desnivells considerables en el recorregut, sobre tot el primer quilòmetre, des del Estadi del Camp Nou i fins a la Diagonal, sense oblidar la pujada per Entença fins a Travessera i la llarga tirada per la Ctra. de Collblanc.
 Els meus  58:57  finals d’avui ho diuen tot, tenint com tinc com a MMP de l’any passat els meus  47:50  (i no és excusa el haver parat al avituallament per beure gaire bé un parell de bons minutets, perquè anava fos). 

Però mirem-ho pel costat “positiu”: després de gaire bé 7 anys corrent, avui he fet marca: la meva PMP ! (pitjor marca personal): mai havia fet més de 55:00 i avui sentia l’alè de la llebre dels 60:00 al clatell... I això que no he parat en tot l’estiu.

Com sempre, el millor de tot ha estat la retrobada amb els companys post-estiu (i, avui fins i tot, la "desvirtualització" d’en Víctor González el rapidíssim corredor “santboianés”).

















Però d’avui cal destacar, per sobre de tot, la brutal cinquena posició en categoria femenina de la meva compi Arantxa Suau: és una crack !.


(C.Q.  628  72-26-602)

No hay comentarios:

Publicar un comentario