domingo, mayo 8

SABATILLES NOVES...


... MMP assegurada !

Avui, sota la pluja, a la Cursa del DiR  he aconseguit la meva 
MMP en curses de 10 km  
47:07

(... sí, que sí, que ja ho sé, "que fa baixada": 61 metres de diferència -total- entre la sortida i l'arribada).


Mai, des de que vaig fer la primera cursa de la meva vida (desembre 2010, als gaire bé 51 "tacos") havia anat tan ràpid... i tant regular: 

4:32 - 4:38 - 4:42 - 4:31 - 4:34 - 4:20 - 4:44 - 4:42 - 4:39 - 4:30...  a una mitja de  4:35

I el millor de tot és que, lo d'avui, no és "una flor d'estiu": des del 26 de desembre no he fet més que anar aconseguint MMP's (...de 5, de 10, de 15, de Mitja Marató). Quelcom tindran a veure els "Los miércoles son domingo", dic jo. 

Estic molt, molt content!.

I tot això amb les Zealot de Saucony (primer amb les "naranjito", el 26 de desembre 2015, i avui amb les "rosso-neras").


Amb l'equip CEME dels Mossos d'Esquadra
Aqui n'hi ha un parell que estan d'aniversari
(...i no som ni en Gabriel ni jo)

Amb uns dels molts "Losmiércolessondomingo" presents avui a la cursa...








Verse, la camiseta se ve... (bordeando Pl.Francesc Macià, precisamente)





Anverso...
...reverso





... y clicando  aquí  veréis el vídeo oficial
de la cursa (segundo 23 salimos)













No hay comentarios:

Publicar un comentario