jueves, junio 16

DESPRÉS DE LA TEMPESTA....


... ve la calma, que no l'ensorrament.

Després de que la setmana passada “rozáramos los 90”, ahir la cosa es va normalitzar una mica... però només una mica, perquè érem més de 50 altra cop. “La caló hasse estragos”Però la propera setmana tenim, com a guest stars als companys de "Corresolidaris". Això és un no parar. I dimarts, el dia abans, prova de les noves Pegassus33 de Nike a Can Mercadé (thanks, Rafa).


Després de la “Orange weave” de la setmana passada, amb pujada al Castell de Montjuic, ahir va tocar “el farlek y la madre que lo parió”, en sèries d’un minut ràpid i un minut lent... teòricament fins a 11 vegades de cada, donant voltes i més voltes a la plaça, per acabar entrant realment en “modo hàmster”; jo a la sisena vaig plegar i baixar tot solet cap a la botiga (vaig preferir, sabent el que m’esperava a la Plaça Europa, pujar-hi fins allà a bon ritme cara amunt, forçant una mica... perquè la calor em destrossa, i ahir ja en feia força; que ja tenim una edat).
A la botiga, más de lo mismo... i millor: dos “Kronos” gentilesa de la Griselda que, complint amb la tradició, els va tocar a dos debutants (perquè, sí, cada dia hi ha cares noves a “Los miércoles son Domingo”. El dia que una “concatenació planetària” aconsegueixi que tots els que -al menys han vingut un parell de cops- coincideixin, aquell dia rondarem els 125/130. I és què, com em diu la Marta molts cops:

-                           ¡Txabi, esto se os está yendo de las manos...!.

La propera “moguda”: sopar d’estiu a finals de juliol.... ja la tenim liada.


I diumenge, "Cursa Abrera corre d9"... esperem que amb no gaire calor (correré la de 5 km); la nit abans m’hauré de passar per “La Cursa Nocturna del Port de Barcelona”, a la que la organització em va convidar... però que no podré córrer. Pero “es de bien nacidos es el ser agradecidos”.



 

 


No hay comentarios:

Publicar un comentario