domingo, julio 10

CURSA SOLIDARIA SANT JOAN DESPÍ

No sé cóm m’ho faig per entrar sempre sol a meta...
La bona gent de Corresolidaris van convocar per la tarda-nit d’ahir la 


9ª Edició de la Cursa Solidària per les malalties minoritàries.

I allà que ens hi vàrem arreplegar un munt d’amics (per no faltar, no va faltar ni en Domingo Catalán) apart dels molts i molts “mareanaranja” dels Corresolidaris que ja en som un munt. I dic “en som” perquè jo ho soc des de fa més d’un any; vaig inscriure'm-hi per poder aportar el meu granet de sorra... però, per unes coses i per d'altres, mai no havia aconseguit encara poder tenir la samarreta. Ahir vaig aprofitar per renovar la meva inscripció per un any més i, de pas, aconseguir-la finalment, tot i que -per coincidència dels entrenos en dimecres- no puc anar a Can Mercader a córrer/entrenar amb ells, ni per ser un Tribanda runner ni puc ni vull portar-ne un altra en curses que no sigui la "naranjito Tribanda". Això sí, la de "Corresolidaris" la portaré per entrenar més d'un cop.

Calor, molta calor ahir i molta humitat a la cursa d'ahir.
Des del quilòmetre 0,5 ja vaig decidir -sobre la marxa- que faria la cursa curta, la de 5 km. Ja no tenia gaire bé gens de molèsties a la cuixa dreta (les que van aparèixer el dimecres fent "la zancada Benito Ojeda"), però a aquestes alçades de la temporada no volia forçar-me gens ni mica.

Temps final (no oficial, perquè estava inscrit a la de 10 km) de 23:53 

Content.

I per no faltar, tampoc no van faltar el podis de la gran Hasna Bahom (1ª en 10 km. acompanyada fins a meta per en Rafa Pérez), ni d’en José Luis Blanco (1er. en 5 km), ni d’Andrés Acuña (3er. en 10 km), ni de Delia Ramos (1ª en la seva categoria), ni de Isabel Pinheiro” (3ª en la seva categoria), ni tampoc del inseparable duo Sonia-Patricia, ni del petit-gran "rayo" Arnau a la cursa de 800 metres)
I sense oblidar el “doblete” d’en Gabriel Miquel, que aquest matí (després dels seus 49:38 d’ahir) s’ha cruspit en 51:47 la Cursa de la Vila Olímpica... grandeeee!. 
I "doblete" també de Delia Ramos avui a Vila Olímpica (52:04 ahir... 57:06 avui)... enooorme!.

Una gran festa la d’ahir.
La temporada s'ha acabat... per a mi almenys.



























 






 




1 comentario: